MÅNDAG .

Moget med måndag liksom, vart tog helgen vägen?? Lite färg har jag allt fått iallafall efter helgens sol.. idag var det ju fett sämst väder, palla. Vill ha sommar Nu. Dagen .. ja.. lämnade in biologiarbetet, skönt att kunna bocka av en sak.. ett par saker kvar dock att göra.. :S. nåvääl, såg på en film på engelskan, eller ja.. jag messade typ med min bror och Magda mest (AA). `Vadå jag är bäst på att fixa bilar?!? -ASG. Hihi. Sen hade vi dans, DDD, körde på .. provade lite kläder och skor, hm,. spårade ju typ ur - så det får nog bli barfota. (A)..
Sen hem, riktigt trött alltså.. vet inte riktigt vad jag har gjort .. har mest ätit *oj..*. åt visst upp en halv sockerkaka i natt utan att typ märka det ;F. Bella imorse: Milda Matilda ! Har råttan ätit upp sockerkakan, mormor?!?!
Jag ba: ooooooooooops. ...

Nu sitter jag med BLÄKEMI och vill bara få allt klart.. väntar på att Magda ska logga in på msn, så jag få hennes delar .. medan jag väntar; kan man ju alltid prata med härliga personer .. (AA).

Sofie! Hah, jag vill med till Bingolotto ;), jag ska ringa mormor, hon om någon borde vilja åka dit tycker man (AA), men .. fasiken, inte bra dag alltså. Mendu, VS goes totally crazy oooooon; Saturday and Sunday! Weei.

*Jag fick brev om ansökan till *PIIIIIIIIIIIIP*. Jag är fett nervös alltså. Blä.

*Och onsdag; jag pallar inte........... vill jag? Vill jag inte? Vill nog inte.. Fan.

Puss med smak av banaankaka !
Är du avis Danny?! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha bingo, i will..
Och JA, vi ska dansa häcken av oss då. hahah..
puss snartsnartsnart! :D (L)

2007-05-29 @ 13:58:18
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0