Ont. Tagga. Spejsat. Gaaah. Galet.

Hallå hallå.. jag har precis packat klart alla kläder inför morgondagen, mycket dans alltså.. två stora väskor.. undrar om jag har fått med mig allt? tveksamt.. det ska bli sjukt kul med samtidigt fett jobbigt. vill inte... hm.
Jag är typ sjuk.. eller jag vet inte vad det är... jag kände redan igår kväll att jag var seg och sen idag efter kemin som var helt värdelös typ, eller nej.. men aa, så åt jag och åkte sedan hem.. Gick och la mig med vetekuddar och sov mellan 13-17.. hej jag är seg. Sen dess har jag käkat tacos, mums.., duschat o så.

Mäkta taggad på helgen alltså. Storstan på lördag till Måndag, yes. Ett gäng från klassen kommer upp på måndagen <3. Mysigt!! Så en dunderhelg.

* Håller på att bli knäpp (AA). hhaa, har ätit mat till frukost nu i nån vecka. bl.a. pizza, pirog, paj, chili con carne.. och imorrn blire tacos ;F. -ler..

* Imorrn äre lunchkonsert, yey! Kl. 12 i aulan ;). Röj!
* Sen, PIIIIIP. Håll tummarna, please! :)

Nu blire lite kemi och svenska -- tror jag.. eller nåt annat (AA).

Kramis så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0