Outstanding

Orka att jag skrev bananskrutt i förra inlägget, finns ju inte ens något som heter det.. bananskal okej, men skrutt, euhm.. nåväl..

Outstanding.. -ler stort.

Hej vad jag ligger efter med allt plugg.. speciellt matten, palla kursprov om en vecka, matte D. Varför...?
Plugg: biologiinlämning, kemiredovisning, spanskaredovisning, matteprov, engelskaprov, historisk novell.. Fett stora projekt. Nu liksom?! Åhhh va beskt.

Händer:
Onsdag - balett;yey , infokväll på skolan; berätta om Dansp.
Torsdag - seg dag - Universitetet + mkt kemi, på kvällen Karrokonsert.
Fredag - lång skoldag, kvällen: Kulturskolans föreställning: Årets Dansföreställning där bla. Magda är med :)
Lördag - tagga, tagga, tagga inför Eurovision.. plugga apamkt matte. Kvällen; schlagerförfest+eurovision efter. *haha*
Söndag - dansrep på Entré mitt på dagen, innan&efter ~ pluuuuuugga.

Betygsprat och P.A -prat. Gick väldigt bra.. iallafall det första. P.A - jag är grymt osäker än. Inte bra.....

Pusspåallasöta!



Dagens bild;
image53 - Bara för att hon är bäst. Och hetast <3.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Linda är bäst&saknad (L)

2007-05-08 @ 20:48:03
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Emma

Håller med Sofie! Bäst & Saknad nått enormt!

2007-05-08 @ 22:02:19
URL: http://nogg.se/bengtzinglove
Postat av: Sofie

... men FAKIOO *härma linda* (AA)

2007-05-08 @ 23:57:25
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0