Prygel - Rix FM festival - Schlager

Morrn morrn! Nyduschad och har precis ätit frukost. Vaknade sent (10.30) och var allmänt sur på min mamma som inte hade väckt mig.. jag har ett späckat schema. Inte för att jag hade sagt till henne att väcka mig, men det borde hon ju ha förstått ... eller inte. Menmen. Ska snart sätta igång med allt, orkar inte. På tok för mycket plugg.. men det är bara att bita ihop, inte många dagar kvar.. *puuh*
Hänt...:
Onsdags;
infokvällen gick jättebra. Hela 12-14 nya Danspare inför hösten 07. Great! Träffade även Marita, Ebba och Vilgot - den sötaste familjen i Sverige. Jag dör. Så sjukt fin & liten han är.. <3.
Torsdag; tog en liten sovmorgon.. hm. trött. Skippade Universitetet och försökte plugga lite, gick inte så bra.. dubbeltimme i Kemi, fett segt. Sen hem snabbt och käka -> in till stan för att se Karolinskas Vårkonsert. Usch va det luktade ;) haha. Nejdå, en del var grymma - andra var konstiga. Men otroligt kul att se! Somnade sent p.g.a prygel.
PRYGEL = bestraffning med slag av käpp. (ja tack (AA) ) -haha!
Fredag; vanlig skoldag.. idrott; beachvolley-najs.. spanska - såg på film. ovanligt.. gör aldrig nåt vettigt .. nåväl. sedan till donkan med familjen och sen upp på stan för att träffa Emma :), vi åt god Örebroglass och sedan bar det av till HjalmarBergmanteatern för Kulturskolans Dansföreställning där bl.a. Magda var med. Lång föreställning med mkt fin och bra dans. Riktigt kul att se och Magda - du är superb!
Lördag; idag. Yeeeees. Idag äre dags för Eurovision och jag är taggad! Yeyy! Dagen; ska plugga, planera sommarn 07 och sedan ikväll ska jag hem till Malin för att tillsammans med vänner först tagga med Livet är en Schlager och sedan se Eurovision och mysa. Kläder: utklädd till Ola Salo. Oh ja!

TACK TACK TACK för detta:
- Framöver; barnvakt. Hur mys som helst ju. -kärlek.
- Att Linda ska medverka på årets Rix FM´s festival. Sommaren är räddad. Jag taggar på Eskilstuna, Göteborg, Linköping. Tack.

P.A................ intressant. Lutar åt Askungen. Fatta fint med Mössens arbetarsång där dom är utklädda till söta möss .. ? Åh.
Allt för mig just nu. Höres senare!
Kärlek (`v´) . 


14.55
Tror ni jag har pluggat? 'hahah vilket skämt......! Fy va sämst jag är. Blä.
Har bestämt Ola-kläder (AA). Föreställ er detta, bild kommer sen.
Lacklinne, silvertröja-bolero, svarta strumpbyxor, svarta shorts, fluga, fluffig krage, silverarmband, lila stora örhängen, smink: lila-glitter-svart med fina stjärnor och spejsad frilla. Souunds good yeah.

Plugg nu! Pusskram!
             

Kommentarer
Postat av: Sofie

rix fm festival&Planera (AA) ..Snackar mer på msn sen! :D PUSS!

2007-05-12 @ 12:06:02
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Linnéa

Sofie; Absoooooolut! Tagga! -kääärlek!

2007-05-12 @ 13:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0