Solen skiner

Hurra för helg. Hurra för sol. Hurra för jordgubbar. :) Igår blev det en lång natt på msn, med många intressanta samtal (AA). Haha. En del är störtsköna, andra lite smått.. euhm. speciella. Men trevlans! På kvällen var jag hemma hos Andréa och hade mys, vi såg på film, drack te och åt popcorn. Perfa när man är lite seg efter skolveckan.. Fredagen annrs, vi hade piltar på besök.. Malin och Mia-Carin, naajs! Dom gick med oss hela dagen för att se hur det är att vara en gris ;); dom verkade gilla det. Vi hade reodvisning på spanskan, puh. den gick rätt bra.. jag hade spanskasamtal, tydligen rätt duktig.. -not. Vi planerade Spanienresa i oktober, det vore riktigt najs ju!

Idag då... tänkte gå upp vid 9.. men eftersom jag gick och la mig efter 3 nångång så ville kroppen tydligen inte det, jag snoozade X antal gånger och kom upp vid 11.30. Seeg... duschade och åt lunch. Sen kom det en massa folk, orka. Vi åt värsta sommarlunchen (ja, lunch igen.) - Sill och färskpotatis o.s.v och till efterrätt jordgubbar med mjölk, grädde och socker -nöjd. Sen solade jag lite med Pilo (min brors hund som är mindre än en råtta..) det slutade med att han somnade på mitt bröst inlindad i filt och allt. Hur mysigt som helst!

Nu ska jag plugga lite biologi. Snart ska jag, Linn och Andréa dra ner till sjön för lördagsmys; korvgrillning, mys, prat , kanske bad (AA), och så.. Sen blir det nog en tidig kväll, för imorgon måste jag seriöst plugga.

Puss från mig!


Kommentarer
Postat av: Malin W

haha, vilken kategori hamnade vår konvers i då? ;) jaa det va fett najs att va med er en dag! gör det gärna igen. jag vet ju hur ni är, annars skulle ja inte kommit frivilligt till er ju :P ni är underbara. puussbäst !

2007-05-26 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0