Steka, steka - steeka. And; Magda&Linnéa goes wild.

Puuuuh vilken varm dag! Giiiiiittt! Har stekt mig lite, spelat brännboll, plockat blommor (AA).. trevlans.
Har faktiskt (!!) ridit idag också.. hemma hos Andréa.. Jag och Bella. Shit va läskigt det var.. sjukt högt ju! :S
Annrs, helgen. ja.. i fredags var jag och vänner och såg: Spiderman 3, gryyym. Och jag grät inte :D. Haha, jag ... grät floder.. -ler. Seriöst. Måste skärpa mig. Innan bion var vi och fikade och kollade in när Lollo och Victor sjöng&spelade. Mycket duktiga :) Jag drack te och latte på samma gång, det bara blev så.. hm.
Efter bion drog vi till donkan och jag drack milkshake, jordgubb. Muuuums. Hem med bussen vid 01.30, rätt seg då...  Lördag. Vaknade seg.. tänkte typ plugga och sola, men icke. Skulle vara inne i stan redan vid 14.30, VA? Ljussättning... Oooookej. Nåväl, jag och Magda lyckades spendera tiden rätt bra där.. 14.30-19.00. vi gjorde oss finare ;), köpte mat på Rosali´s och åt ute i Centralparken i det sköna vädret. Kl. 19.00 var det dags för Open Stage på Nya Teatern, där dansare fick visa upp ej färdiga och färdiga koreografier. Det var folk från Risbergska, Karro, Kävesta.. trevlans! Vi Dansspec. dansade till Kelly, - Because of you ~ Efter att sagt hejdå till Emma och Jeanette (great att ni kom och kollade!) så fick Magda och jag värsta (!) inspirationen om hur och var vi ska genomföra vårat P.A. Shit, - det kommer att bli crazy vill jag lova. En gatushow utöver det vanliga. Hiihi. Checka in detta:


                                       
                   1. Jag och stolpen. 2. Magda och busskuren. 3. Jag och bänken.

Puusssss!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni är ganla! Men shit va kul :D

2007-05-06 @ 20:36:42
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0