Första bloggen som 18 år . .

-stört nördig rubrik linnéa lindgren men humorn just nu är ganska dålig-

Alltså. Måndag. Dagen efter min födelsedag som var mycket lyckad. En lång dag med en massa god mat, speciellt chokladtårtan.. som jag precis tog en bit av, tjoooooho. Måndagar stavas verkligen svull.
Dagens mat:
- i natt, kan vi ju då börja med.. vart så där ruskigt sugen på choklad i natt, sov jättedåligt, så jag satt och konverserade med min tryffel...
- till frulle; minns typ inte. haha.. jo.. smörgåstårta.
- kaffe i skolan, lr ja.. typ choklad".
- lunch; pasta med skinksås
- yoghurt innan "dansuppträdandet", jordgubb heja.
- lasagne, juice och japp efteråt.
- milkshake på donken med mia & magda.
- drog till lucullus, caffelatte/chokladgrejs.. + lite chips (AA).
- hem; chokladtårta !

*drar fingarna över pannan och inser, hjälllllp behöver jag* .. haha!

Annars; mia köpte tandsvärta och provade det idag, det var kul! kul! fult!
Seg dag i skolan.. kul att skicka sms (AA). jag har köpt skor också! nice .. haha. Planerade på F inför hjalmarbergmanshowen med kläder o sånt.. och lite om battla,  - den 11 dec tror jag det var.
Rep med F på söndag blev det också.. 16-17.30.. och på lördag är det TEA FIX !!!

Allt för stunden.
Jag behöver sleepa nu.
TAGGAD PÅ:
- melloartisterna släpps !!Snart!! .
- diggiloo biljetter är snart klart, orka ett halvår innan liksom, men yeah.
- att det snart är teashoooooooooooowdags.
- att jag nästan är frisk!!!
- att om mindre än två veckor träffa brudsen in stockholm and globen; bengtzing goes horse.. eller nåt.
- fredag kväll ska bli kul!

OCH! Tack alla ! för söta sms, kommentarer, allt.... på min födelsedag. ♥

Puss Linnéa

Kommentarer
Postat av: Linn

"... så jag satt och konverserade med min tryffel" ? du 'är ju faktiskt störd, på riktigt. hahaha :D men du är bäst ändå, min kära idol :)

2007-11-22 @ 13:21:27
URL: http://jihnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0