Ge mig / Gör så att / Ordna :

  • Tillbaka lusten att leva.
  • Tid till att träffa/höra av mig till vännerna.
  • Jag blir frisk.
  • Så att det blir ordning på min familj. .
  • Att jag klarar denna vinter med all dans, att jag inte står dead or alive som M tror att jag kommer göra på julafton. Iochförsig ganska troligt.
  • Sommar 2008, kommer stavas: vänner, resa, konserter / upplevelser och mycket mer. 

Sommar 08 kommer definitivt stavas detta;

image281

image282
kolla in vilken snygging till kvinna.

Hade kul idag med Mia , provade peruker och tog heta kort. Mer sådana stunder tack.
Lördag; träffa Marita. DET är något som känns väldigt bra. Väldigt kul.

Hoppas jag klarar av morgondagen. . .
Godnatt sverige.


Kommentarer
Postat av: Sofie

YEEEY! Planera sen :D.
Sov gott. /Sofie

2007-11-15 @ 23:26:24
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Milla

Planera sommaren sen :D. Ja vet att du klarar det Nea du är stark. saknar den gamla Nea(L) Ses snart :D Kärlek

2007-11-15 @ 23:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0