Glad / inte glad.

Idag stannade jag hemma från skolan.. Det blir alltför ofta nuförtiden. Men det beror ju på vissa saker också...
Jag har sovit jättemycket, så underbart skönt.

Expressen avslöjar en massa idag, eller ja det gör dom väl alltid. Men idag så är det Melodifestivalen och Let´s Dance som är på tapeten.
Bengtzing är ett aktuellt namn och vi hurrar och hejar!

Just nu sitter jag och läser lite religion; kristendomen. Ska äta alldeles strax.
Har försökt planera lite inför nästa vecka.. går inte så bra. Får knappt ihop det.
Mån, tis, ons är det skola. Det ska hinnas med att mixa skivor, köpa stuff till TEA, träna med josse, dansa och allt annat. Tors, fred, lörd är det TEAplanering, koreografera och sen showdags. Plus att det är bröllop på lörd kväll. Och söndag bär det av till stockholm. Yeyyyyyyyyy.

Fick just veta av far att Bengan gästade Adam&Gry imorse. Det ska jag kolla in på webben, typ Nu.

Och allt är inte på topp. Varför ska det krångla så? Stört jobbigt. Ville ju, ville ju så sjukt mycket. ♥
Men nu känns allt fel...? Jag vill fortfarande, hoppas du vet det.

btw. yeah.. willyserik goes elgigantenerik ja. och ja, han har blivit hetare, haha!

Och vi tackar OLOF för att han är givmild och braaaaaaaa!


Love L.

Kommentarer
Postat av: Malin

Anyway, I Love You!
Puss på dig!

2007-11-23 @ 00:49:53
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0