Grymt.

Gårdagen var verkligen hur bra som helst.
Tack alla .. ni gjorde min kväll helt underbar.

Kvällen startade på Wobbler, med god mat och god dricka. Folk droppade in och vi blev 28 st tror jag. Trevlans! Bara underbara människor. Vi åt, myste, pratade, skrattade och hade det allmänt trevligt i ca. 2 h. Paketöppning ägde också rum. Jag fick: ett mikrofonstativ (HEJA!), en kudde med jättefint örngott, smink, två st. böcker, två st. ritkigt snygga muggar, ett överlevnadskit, pennor, presentkort på FACE och presentkort på SPA-huset, choklad och en massa kramar *nöjd*.

Vi begav oss till Klaras där vi gick in VIP, jag-thomas-danne-sara-linn-andréa. Gött. Taggad och kissnödig var jag.

Kvällen stavades
; dans .  stört varmt . goooood dricka . skratt . shake . galet folk . folk som man inte ville träffa . galenskaper . se o lär (klockrent daniel!) och mycket mer.

Det var en riktigt lyckad kväll. Fick skjuts hem av bror efter 02 nångång. Hem till en underbar säng, mina fötter var döda och är fortfarande det. Stört ont.

Vaknade, eller rättare sagt, tvingade mig upp vid 11 idag, har käkat och ska ta en välbehövlig dusch.
Det blir dans sen, (.....). Oj.
Vi hörs ikväll!

Love L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0