hej

G R A T T I S . . . !
Linn 19 år. Hoppas du har och har haft en underbar dag.
Du stavas kärlek kära du. En vän i alla väder.

image279

  vi 3, alla minnen, underbart <3 .

Måndag. . Lång dag. Kollat på dansen idag, väldigt trist men så är det.
Imorgon är det svenska nationella, skrivning på 5 h *drar fingrarna över pannan*
Glöggmys idag med de underbara; Magda, Magdalena, Mia och prat om TEA. Det är ju snart.. hjälp. Jag ska vara troll; mitt namn är Trulsa (Trullsa..?) och jag är smart. HAHA.. garv. Magda är osmart.
Håll tummarna för mig imorgon. Först N.P, sen dans, sen prat, sen dansa på lärarförbundets årsmöte med battla-gänget.
Nu ska jag halsa Cocillana och sova gott... ska bara se klart på PB först.
Sleep tight . / L.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Har glömt att säga att Emma hjälpe mig med din blogg. Nu
blir inte dina inlägg centrerade och rubriken är nu svart :). Puss!

2007-11-14 @ 21:55:30
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Linn

hahaha, härlig bild du! tack tack TACK! du är underbar min vän, och ikväll kommer jag och kollar in världens bästa brutta när hon dansar, tjoho!
jag älskar dig. :)

2007-11-16 @ 15:15:07
URL: http://jihnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0