hey.

Hello everybody!

Jag har ny het bloggdesign som ni kanske märker...! Dock lite kvar att fixa. Men shiet alltså, Sofie.. TACK. Fy fan va grym du är.. och jag som bara krånglar och krånglar. Och du bara är bäst, bäst. Tack lövely.

Kom ganska nyligen hem från rep med AVTRYCK. Åkte in till stan runt 15 och hem med buss vid 21.15. Repet gick bra, vi är 6 pers och det kommer bli snyggt. Stört att vi inte får repa på scenen innan dock.. men det löser vi.

Galna samtal har jag varit med om idag.
Det är verkligen vidrigt. TO MUCH. Så mkt orka över det.. Tänker på dig ♥

HEEEEEEY!
Jag dricker G L Ö G G nu och det är tamefan riiiiiiiiiktigt gott. Med russin of course. Ska nanna kudden snart, måste dock skriva klart PM:et innan.. Kul jul...Skönt att lite fix med TEA blev klart idag.. Det ska bli kul.
Mer glögg åt folket och sov så gott.

Måndag imorgon. Höstlovet är slut och jag har pluggpanik. whoooooooooooh. Förvånad? Icke!

Love from me.

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag är seg på att svara. Eller rättare sagt på att skriva comments. Sorry babe, en helg fylld på både bredden och tvärsen..typ höhö..så då har man svårt att hinna med. Skitsnygg design darling! Verkligen :) Och tusen tack för i torsdags. Du är en underbar vän och jag älskar dig, glöm aldrig det. puss puss Marre

2007-11-05 @ 17:33:53
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0