hmm..

Min mamma har diabetes. Och jag tog ett prov för att se mitt värde. Orka att jag fick ta 4 gånger, kom inget blod.. Den räknar ner till 0 och sen visas värdet.
På mig stod det LOW. Alltså under 0. Inte så bra..
Inte undra på att jag är så trött hela tiden..

Tjo ! Va kul med TEA nästa vecka. Börjar redan på lördag. Och jag har idag letat upp julgranen, eventuella troll&häxkläder. Nu ska det pluggas lite.
Idag hämtade jag även ut biljetten till Stockholm International Horse show den 2:a dec.
Kommer bli grymt med gänget, Trasan och Banarne och att vistas en dag i storstaden som gillar, mycket.

image283
flyger högt!

tjing på alla.
Love L.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snart är vi där.. Nästa helg äger vi hela globen och känner vibrationerna in för Melodifestivalen!!!! Vi kommer rocka.
Kärlek /S.

2007-11-21 @ 18:49:17
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0