Julstök, vit rök, eller vart tog julen vägen?

Min söndag har sett ut så här:

Jag vaknade seg och satte mig typ framför datorn och kollade på en massa härliga kort. Åt lunch och klädde mig trollaktigt och åkte in till stan med familjen.
Till Markurells där jag, Mia, Magdalena I, Magda och Peter gjorde oss iordning för en runda på stan..
Troll: jag, Magda, Peter.
Häxa: Mia.
Fé: Magdalena I.
Innan vi gick ut så tog vi en massa galna bilder, de flesta blev ganska så stört konstiga, men kul ja!
Vi delade sedan ut lappar med info om föreställningarna på lördag till barnfamiljer. "PAX FÖRSTEEEN!" var det som gällde. Kul och galen tur med ett skönt gäng.
Tillbaka till Markurells för lite småkäk. M hade tänt fina ljus iform av bilar och ställt runt ett stört snyggt träfat med en söt chokladsnögubbe i mitten. (glad)
Vi tvättade snabbt bort sminket och åt lite, sedan dags för rep med F, mellan ca. 16-17.30. Hem med buss vid 18.15.
Trött nu, det har varit en riktigt kul dag. 

Eklund har gjort klart affischen och jag tycker den blev mycket snygg,
hon är mycket bra.

image307

Dricker god vit glögg nu och halvkollar lite tv. Borde egentligen plugga lite, men det får bli imorgon. Vill inte förstöra den här UNDERBARA helgen med plugg. Nej.

Kärlek Trullsa.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Coolisch affisch! =)
Ses snart, kärlek.

2007-11-26 @ 17:44:56
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0