Kulturnatten

Fredag dag var jag hemma och sov, sov och sov lite mer. Duschade och käkade sen frulle och tog mig sedan till Svänghjulet för rep inför kvällen.
Mellan 15-16 rep där, sen åkte jag och magda till Konserthuset för att lämna våra grejer. Vi käkade goood mat på La Baguette, jag åt Kyckling Wok. Vi handlade det sista inför kvällen och sa HEJ! till Emma, Jeanette och Malin. Skyndade oss till rep med F-linjen mellan 18-18.30 sedan skynda tillbaka för att träffa AVTRYCK gänget. Emeliefin gjorde en ashet frilla på mig och vi taggade. Kl. 19.35 körde Avtryck. Skönt gäng och vi hade askul! "Det ser ut som dom plockar loppor på varandra!" haha.. Fick mkt applåder och alla var nöjda och glada. Kl. 20.00 var det dags för Risbergskas program... bytte snabbt om till andra kläder och hjälp va halt det var på golvet. Men vi körde, vi DANSP och det gick helt OK. Sen dags för Kulturskolan 21.25, F-linjen körde tror jag sist.. och uh va mycket folk det var. Både på scen och i pubilken. Den dansen vi körde med F är ganska krävande och jag kände då vi körde på "riktigt" att; oj när ska jag kunna andas med öppen mun? Det ser ju ganska dumt ut.. haha. Nåväl, KUL var det! Hängde med skönt folk efteråt. Och jag tackar Mia för kloka ord. Donkenhäng mellan typ 00-01. Gott och mys. Sedan hem med en trång buss som tog stöört lång tid. Somnade gott...

Det var en kul dag... verkligen. Åh vad jag älskar att dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0