Lever. . ibland.

Jag är förskräckligt trött.

Ska alldeles strax sova, har lite kvar att fixa inför morgondagen. Tight dag.. och framförallt väldigt lång.
Dagen som varit; tandläkarn kl. 7.45 (orka, när jag börjar 13...) sov på markurells och hämtade manus, till skolan för X antal koppar kaffe och plugg, repade med josse inför lördag, lunch, religion, dans, markurells för andra gången idag. Ut på stan för att sätta upp TEA-affischer. Yeah, halt-kul-TEJPA-skvaller. Balett, lite halvsegt. Rep med finalnummer inför jubileumsshowen. Gjorde klart solot och flummade runt, buss hem. Nu sitter jag här. Trött, duschad, mätt.
Imorgon; skola till 13.30, balett, möte inför vårkonsert, luncha med Linn och Andréa, repa med; JULSTÖK till cirkus 21... buss hem, dö.....

Orka att jag sitter här med 5 glas. Kommer fan pissa på mig inatt..
Glas 1 = vätskeersättning
Glas 2 = slemlösande
Glas 3 = vitamin
Glas 4 = panodil
Glas 5 = juice
+ en kopp glögg , icke att glömma!
HEJA TOALETTEN, HEJA TOALETTEN, HEJA TOALETTEN.

Okej, ja jag är trött.
Godnatt.

TEA ÄR BÄST INGEN PROTEST.

SAKNAR ALLA . Stört mycket. Ses SÖNDAG.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Linnéa+Toaletten=Löööv. Klockrent :p..

Söndag ses vi, längtar!
Lycka till på Lördag!

2007-11-28 @ 14:19:43
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0