Lördag

Vaknade trött på grund av för lite sömn. Men spillerulle. Åt en snabb frukost och gjorde mig iordning för att åka in till stan för att fika på Gröna Grodan med Marita och Vilgot.
Så sweet. Det var en underbar fika med prat, skratt, gulligull, caffelatte&cheesecake, funderingar, samtal, shopping och mys.
Åh vad hon är underbar och jag är upp över öronen förälskad i Ville som nu är typ stoooor, hjälp va tiden går snabbt. Han har kommit in i period där han är lite blyg. Tokpelle.
Efter fikat shoppade jag lite innan bussen hem gick.
Väl hemma tog jag det jättelugnt och fixade med saker som jag aldrig annars brukar hinns p.g.a skolarbete osv.. eller, inte för att jag egentligen hade tid till det, men jag tog mig tiden. Det var underbart.
Somnade tidigt...
Och hostade inget *nöjd*, dock stört förkyld.
Hade väldigt gärna spenderat kvällen hemma hos Amanda och maskeraden men tvingade mig själv att stanna hemma så att jag blir frisk.

Bra Linnéa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0