Nu är det krig. . .

Nu jävlar är det mycket på gång. Det räcker inte med att jag lever i stress, är sjuk och jag undrar fan om jag kommer bli frisk, mitt immunförsvar är ju inte på topp. Och hej orka grina för allt.
Nu är det kaos på en annan front och jag tror verkligen inte att det kommer lösa sig den här gången. Allt kommer förändras. Ingenting kommer bli som förut. Jag är orolig, arg, ledsen, det är fruktansvärt mycket ORKA över detta.

Detta tar på mina krafter, krafter som jag inte har. Så nu är jag skör kan jag lova.

Som sagt är jag sjuk, vilket verkligen är pisssssssssssssssssss.
Skolan är det mycket i.. eller ja, det har varit en del iallafall. Nationella igår gick bra, eller jag vet inte.. kändes ganska bra, sen vet man ju inte om man gjorde på rätt sätt, och om jag lyckades hålla mig innanför ramarna osv.. äsch. vi får se..
Dansade igår på lärarförbundets årsmöte med battla. Gick bra, dock jobbigt. Men kul såklart..

Men nu till KUL saker.
Idag hade vi rep med AVTRYCK . Från 12 till 6 och nu till 4 personer som ska vara med på Kulturnatten. Det är jag, Maria, Johan och Magda. Vi fick lösa situationen och resultatet blev mycket bra!
Och... vi har fått kulturbidrag till TEA, TJOOOOOOOOOOHO. Skönt!

Missa inte Kulturnatten på fredag...
Stora scenen, klockan:

19.30 med AVTRYCK
20.00 med Risbergska
21.25 med Kulturskolan, Fördjupningslinjen.

Nu måste jag sova, hur nu det ska gå.
Kram Linnéa


och så fyller man 18 på söndag. Va kul det ska bli.- not. Kul att träffa all släkt, all släkt som hatar varandra.
FAN-

Kommentarer
Postat av: Milla

Krya på dig vännen! (L) Finns här för dig det är bara och säga till om det är nåt. Kommer alltid finnas här. Du finns i mina tankar. Snart ses vi :D All Kärlek till dig. Loooove// Milla

2007-11-14 @ 22:44:59
Postat av: Malin

-Asså jag gråter, för jag tycker så jävla synd om dig- och saknar dig så HÄÄÄÄÄÄR mkt *visar* Hoppas allt löser sig för dig, för er. Tänker på dig! Hör av dig när du själv har tid och hinner andas!
Love / M.

2007-11-14 @ 23:17:59
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Emma

Söta du! Tänker på dig och hoppas innerligt att du blir bättre! Krya på dig <3 Pussar och Kärlek <33 \\Emma

2007-11-15 @ 08:09:04
URL: http://stalsmurfen.blogg.se
Postat av: Emma

Håller med om allt som de andra har skrivit i sina komentarer! Finns här för dig om du vill prata, finns annars också! Bäst! kramar

2007-11-15 @ 13:53:30
URL: http://vattengalen.blogg.se
Postat av: Sofie

Samma här.. Finns för dig om du behöver prata. Du vet att vi alla ställer upp. Krya på dig och hoppas allt blir bättre snart.
All min kärlek till den Bästa Linnéa!

2007-11-15 @ 17:17:18
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0