Samtal om framtiden ..

... Har jag just nu, på Msn av alla ställen.
En början på ett samtal kan man väl kalla det.. funderingar, idéer osv.
Vad ska jag göra i framtiden?
En ganska svår fråga egentligen.. tycker det är jättesvårt att bara bestämma sådär. Eller egentligen inte. Jag vet ju vad jag vill göra. Jag vill dansa.
Men vad ska man söka till, vad behöver jag träna på, vad ska jag tänka på? En del ansökningar ska in ganska tidigt.
Hon är iallafall underbar och hjälpsam, hon jag pratar med. Och förbannat crasy. And I love it!
Jag ska satsa högt så får vi se vad det leder till, jag söker annat också.. och det får bli som det blir. Men jag håller tummarna för det jag vill, och många andra <-- vilket gör mig glad och taggad, jag ska lyckas.

Love L.

Kommentarer
Postat av: Malin W

eey! älskar din inställning :D håller tummarna för dig. bäst.

2007-11-30 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0