sjuk.

hey, jag är sjuk... och jag är stört trött på det.

Det är äntligen lördag och jag tackar gudarna för det. För vilken vecka..
Skönt att jag orkade gå till skolan och göra talet och religionsprovet, inte kul att skjuta upp saker.. för det är någonting varje vecka. Inte värt att ha extra grejer då..
Fredagen var allmänt lång kan man säga. Började med religionsprovet som sagt, sen lite fix, drog in till stan för att köpa grejer inför kvällen - köpte; strumpbyxor, strumpor*2, armband. Till farmor för att käka lunch och sen till vårdcentralen för att få ordning på min hosta. På provet fick jag höra från min lärare att; lilla tös du borde verkligen kolla upp det där osv.. ja, han tog nog upp det 8 gånger under provet. Kändes som alla var på mig hela dagen, menmen... <3. På vårdcentralen var dom ju busy, som vanligt. Åkte tillbaka till skolan, för lite biologi. Och sen till vårdcentralen igen. Prat-hosta-prov, det slutade med att jag fick Cocillana och hej det blir man groggy av.
Hann bara hem och vända för sedan in till stan. Tagga inför Get on your dancing shoes. Vi körde 70 talsmedley och det var jättekul. Men jobbigt.. Fick höra många mysiga kommentarer efteråt. Uppskattat tydligen. Det är kul. Prat med Mia och Monika om allt.. och jag blir så förbannat sur, låt mig va. Kommer inte lyssna på henne. Punkt.

Skratt efter det. Mys! Bytte om och tog mig til Klaras. Möte med referensgruppen, yeah 8-). Vi är en grupp på ca. 35 personer som ska planera event tillsammans, festa och ha kul tillsammans och se till så att alla trivs på Klaras. Så har Du någon synpunkt om Klaras, något du vill förändra, något du tycker är bra eller något du kanske skulle vilja göra på Klaras; temafest/födelsedagsfest/listan kan göras lång. Hör av dig !
SVINingt kallt ute, hem med buss.
Tog Cocillana och sov så jävla gott. Gick upp 11.30 imorse och har hunnit med (...) att träffa Linn och Andréa. Vi drack gott hångelte och åt bullar. Skulle plugga lite men orkade inte. Sovit typ 2 h till här hemma och har precis ätit. Ska lägga mig tidigt.. jag är helt slut... !

Tack för att ni finns. Ni vet vilka ni är ♥.
/ en trött Linnéa.

Kommentarer
Postat av: Malin

Miljoners Krya på dig kramar, värme och kärlek! Måtte du bli frisk snart vännen! Tänker på dig!
PUSSS!

2007-11-10 @ 19:20:22
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: carro

tjenare linnéa :)
är allt bra med dig ? digagr din blogg fett mycket!
carro olafan från linköping :D? kramkramkram

2007-11-11 @ 23:21:45
URL: http://carolinelarsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0