Ska sova ..

Nu är jag riktigt trött .. ska gå och lägga mig .. Bengtzing hade fått nya, fresh pics på hemsidan från Nickelodeon. Se några nedan..
Jag har hunnit med lite av det jag ska, men är på långa vägar inte klar.
Bella är skön: "Nea, ta det lugnt. Så du inte tappar greppet ." Jag: "Sa du tappar greppet?" Bella: "Ja."
.garv.garv.garv.

HA!: Orka dra upp tröja/tunika/klänning och fläkta med kort. Det är vaaaarmt.

Åh. ta mig tillbaka till allt mys med alla. Är så sjukt mycket och göra nu. Mycket press. På tok för mycket på gång....

HA!: *tittar och känner efter lite halvt* - Är dom kvar...?

Söndag snart. Hjälp. För snart, alldeles för snart. Ska jag plugga. . NU ska jag sova.
Tjing för ikväll. Love you all.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grymmisch snygga bilder på Bengan.
Och juste: Hennes fläktande.... ASG!
Sov så gott.

2007-11-04 @ 00:32:37
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0