torsdag.

hey people!

jag är fortfarande sjuk, men på bättringsvägen.. tycker iallafall jag. men det märks kanske inte så mycket.. äter flera hostmediciner som man blir lite tokig av. lite scarry.. Igår var jag hemma från skolan hela dagen och tog det lugnt. det behövdes. Idag gick till skolan för att göra svenska b nationella-talet, så det är klart. skönt att ha det avstökat..
gick ganska bra, jag lyckades inte hosta, tjoooooooho. Till talet skulle man ha valt två texter och jag valde "Jag har en dröm" och "Ingenting att förlora". Förvånad över Bengtzing? haha.. nej, men det blev ganska bra. Rubriken var: "Den som vågar - vinner allt" och jag pratade om drömmar, framtidsdrömmar, om att ha ett mål och satsa osv.
Nu är jag hemma och ska käka nåt snart, men jag mår illa.. ska in till stan ikväll för att checka in dansen och fixa lite, känner mig inte så taggad på det.
-morgondagen, är det religionsprov som gäller. sen drar jag antagligen hem.. om jag ens pallar att gå upp imorrn. på kvällen är det get on your dancing shoes och vi ska köra 70 tal, vet inte om det är värt att köra det.. tveksamt. men vore ju kul.. riktigt kul. vi får se.
Till helgen ska jag iallafall vila, för det blir en hektisk vecka nästa vecka.
Kärlek till er som kärlek ger. Tack för kommentarer, sms och allt ♥.
Jag älskar Er. / Linnéa

btw. så är ansökningarna till TEA klara.. jippiyey. håll alla tummar!

Kommentarer
Postat av: Malin W

stackare, fortfarande sjuk! =( du måste vila och bli frisk ju. men när har man tid med det liksom? hrm.. härligt att talet gick bra, verkar svårt.. TEA? hänger inte med i svängarna riktigt.. ta hand om dig. ses!! kram. bäst.

2007-11-08 @ 21:59:00
URL: http://happier.blogg.se
Postat av: Malin W

glömde säga: sjukt snygg sida du har högst upp ! hur fixar man ? :O najs iaf. puss!

2007-11-08 @ 21:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0