Trullsa goes crasy .

Hej hopp!
Nu ska jag alldeles strax krypa ner i my lovely säng och sova. Jag är jättetrött och har knappt nån röst. Hjälper ju dock inte att jag har pratat nästan hela dagen också.
Först på TEA fixet idag som stavas MYCKET TEATER och hej jag är inte så bra på det. Men fy 17 va kul det är.
Det kommer bli så bra. Vi grundlade hela föreställningen idag, mellan 13-18 cirkus. Vi hann även med glögg-pepparkakor-julmust-mys och prat, skratt och annat.
Bäst; "det är ju; pepparkaksjulklappshängakulornaijulgranendagen !!!
Prova att säga det snabbt hörrniniini.
När jag kom hem så åt jag god laxpasta. Och sedan : hej telefonen! Satt i telefon med Magda, Jeanette och sen Mia, länge och då menar jag länge. Jag som borde hålla käften. Men dom är ju så underbara ju.

Har suttit lite framför datorn ikväll också o spanat runt överallt.. galet vad info man kan hitta. Kul!
Skickade värsta roooooliga mms:et till Mia också. Eller ja, det var ganska galet. Men tihi.

Trullsa ska sova nu. Godnatt alla.
Se upp för troll, häxan Mara och fén Dorabella imorgon om ni ska till julmarknaden i Wadköping. . . Man vet aldrig vad vi kan hitta på ;) . .

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska du till Wadköping?? låter som om du haft en super helg, glad!! kram

2007-11-25 @ 10:53:01
URL: http://vattengalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0