22 september

lördag. trött. ont. vill sova. måste göra annat.


igår hade jag en fruktansvärd träningsvärk men idag är det ännu värre. . . eller alltså, jag har ont. på helt knasiga ställen..
fredagen; religion (redovisningar), sen ett stört långt hål (pluggade... inte. ) lunch och sen biologi. Galen lektion, fast det är det nästan alltid, vattenkrig och kul. Åkte hem och sov en stund. Pratade i telefon (orkade knappt hålla i telefonerna, aa pratade med två personer samtidigt - kul.) Klädde mig och tog bussen in till stan, träffade en massa folk på Deed. Drack en sjuhelsikes massa kaffe, körde fotbollsspel, kollade på en konstutställning, åt pommes, regn och annat... Lyckad kväll. T slutade runt 23 nångång så vi hämtade upp honom and Danny kom. Vi såg på film.. hm, minns inte vad den hette.. dom slogs en massa iallafall och kul var den . . !
Kuddkrig, kittla, smisk, trötta, ont . Sov och gick upp ganska tidigt imorse. Emma skulle på fäktningsträning med lite folk.. Och jag följde med och kollade på. Första gången jag såg henne fäktas.. helt sjukt. Det var nice!
Jag och fam. drog till IKEA, Koooooooorv. Nu hemma, städar-fixar-chillar.

Nu ska jag dansa lite till Dansboxen .............. jag bara ler. Hörs ikväll! :)

Ska köpa i helgen:
- ur H&Mkatalogen
- toning/färg
- lådor från IKEA
- Bounce instruktionsDVD, yeaah.

Kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Emma

trött?? skämtar du eller...jag råkade somna med religions boken...haha. men fatt najs igår! <3

2007-09-22 @ 18:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0