det är helg!

Det är lördag idag och jag är glad. Hemmakväll igår, med film, mys och god mat. Helt underbart. Min lördag: vaknade sent i morse, så stört skönt att sova ut... Jag ska plugga lite idag, fixa lite med PA och så.. ikväll blir det mys med Linn och Andréa. Måste läsa svenskaboken också.. hm. Behöver städa lite också.. kort sagt, jag borde inte sitta här. Men iallafall, åh vad jag älskar helg.

And friends, ni är helt underbara. Ni vet vilka ni är. Ni är verkligen ren kärlek, tack.

                      

     CRAZY              and               CUTE                    ♥

Hoppas du får en grym lördag, love L.


Kommentarer
Postat av: Marre

Ha en grymmisch & helt fantastisk helg!! Älskad & saknad. Puss puss

2007-09-08 @ 13:35:52
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0