F-linjen

godkväll.

måndag... en ganska soft dag. började 11.50 så jag tog en rejäl sovmorgon. åt god frukost, fixade lite här hemma och fick skjuts av pappa till skolan, thank you! lektion: biologi. genomgång och prat av anders, som vanligt. mycket prat om mat vilket gjorde mig fruktansvärt hungrig. efter biologin hade folket fysik/miljökunskap - orka. jag chillade med emma, prat i telefon med Marre ♥ och läste lite . sen var det idrott, hej baseboll är kul! typ thomas och danne är gryyymma. akut kissnödig blev jag, sedan bussen in till stan, köpte lite käk på lucullus, sedan bänkade jag mig på markurells. massor av barn som sprang runt fann jag där, jag lagade mat, läste lite, träffade mia :). Kl. 19.30 var det dags för första lektionen med flinjen ~modern med Gunilla. En helt underbar lektion. Det känns som lektionerna med G kommer vara väldigt utvecklande för mig, ett annorlunda danssätt som jag inte är så van vid - och det känns hur kul som helst! Frukt och prat-stund efter, sprang till bussen. Hemma. Trött.

Need to planera. Need to boka. Want to göra allt. Har inte pengar och tid.
Är arg över det.

Nu ska jag kolla runt lite efter billiga och bra ställen att beställa overaller ifrån.... nåt tips?

Pure löööv from me.

Kommentarer
Postat av: Marre

Saknade samtal igår. Hoppas att du sussade gott. Det mesta löser sig säkert så att du kan/hinner göra mkt av det du vill i alla fall. Hoppas du har en toppendag! Nu börjar min föreläsning. pussar

2007-09-04 @ 12:58:34
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Emma

vi har märket Larose på våra...vet inte om man kan beställa från dem eller om det bara är märket. Men du kan ju alltid kolla. Puss

2007-09-04 @ 14:07:30
URL: http://vattengalen.blogg.se
Postat av: carro

nemen tjenare! :D
tack för linköping eller aa det lilla vi snacka! :)
trevligt o träffa dig! sses väl ngn gång :D puss!

2007-09-04 @ 23:26:24
URL: http://carolinelarsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0