hej, jag saknar bengt . . .

godförmiddag!
lovely day.

image212

Gårdagen var underbar. Pluggade lite,  *.......*, tog det lugnt... Träffade Linn och Andréa på kvällen - och hej va trevligt det var! Först gjorde vi ansiktsmasker, sen gjorde vi iordning ostbrickan - sinnessjukt mycket ost ;), sen såg vi på film, efter att T hade sett den här har jag länge vart taggad på att se den, så det blev: Deja vu. Den var mycket spejsad, annorlunda, kul och absolut BRA. Jag var så inne i filmen! *hah* Sen målade vi naglarna, pratade och hade mys. Dansade runt, musica och skratt. "Jag har lärt mig ett nytt danssteg!! Kolla här! Först gör man så här: *sätter i högra handflatan på golvet sen...* Sen minns jag inte mer . . . hm" Ja, fy fan det var kul. Sen cyklade vi hem i mörkret, väl hemma ångrade jag all ost jag hade ätit, haha, gick och la mig i sängen (älska!) och läste typ två sidor i R.C, orka mer liksom... sov bäst och vaknade sent idag. I löööv it!

Idag ska jag:
- Bränna AVTRYCK:s bilder till lite folk.
- Plugga: PA, R.C, biologi och kanske lite kemi...
- Ta en promenad.
- Träffa L&A.
- Städa mitt rum. . .
- Planera NKPG.
- Övertala min mamma om shopping, HAHA.
- Sova.
- Se på Save the last dance.

klockrent:
Häxan Surtant (som jag och min familj är mycket goda vänner med..)
var på TV imorse. Hon är helt crazy. Och det är hon i verkligheten också.. från dagens program:
Trollet med den trummande magen Tryggve: T
Häxan Surtant: H

T: Vad blir det för pizzan?
H: Ja, vad kostar en pizza nuförtiden...?
H: 12.000 kr!
T: Det var mycket dyrt för en pizza.....
H: Aa, för en pizza, men billigt för en bil!
T: Ja, det är sant så sant..
T: Här har du 12.000, du har rätt. Billigt för en bil!
H: Tack. STICK!

Ja, det är humor det.

Love from me.
 hon är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0