Helg stavas kul

Äntligen är det fredag och helg. Underbart. Veckorna går sjukt snabbt nuförtiden, och det gör även helgerna.. nåväl, denna helg kommer bli härlig - det vet jag.
Veckan.. vad har hänt. Torsdag; PAmöte med Kajsa, skola och sen till Engelbrekt för att prata med Catharina om PA; jättepositivt inställd till allt- yeah. Träffade även Niklas och Anna-Lena. Tog mig sedan till Markurells där jag typ bor. Som Mia och jag säger, kan ju ha en madrass där och sova kvar. .  haha. Nåväl jag pluggade lite och pratade med härligt folk. Sen var det dans med Catrine, stört skön dans som jag verkligen inte är bra på, hm, som vi tydligen ska visa upp på Kulturnatten..? Eh. -stort frågetecken- . Fredag: tamefan idag ju. Oj, hm. Skola, massa labbar. Sen upp på stan, kollade balklänningar och studentmössor o annat. Väl hemma- träffade Linn och Andréa. Vi såg en dålig uppföljare till en galen film och hade mys.
Imorgon bär det av till huvudstaden, med fam. kanflods bil dit och lindbergs buss hem. Där ska jag: träffa SKÖNA BABES (!!!!!!!!!!!!!!!!!) och shoppa lite. Men åker dit för de otroligt härliga människorna som befinner sig där imorgon... Tack för att ni finns.
Söndag stavas P L U G G !, fet stil, understruket och storlek 72.
Fram till kl. 16 för då är det nämligen dags för Söndagsträning med MIA EKLUND, jazz.
Från 16-18, sen är det mingel eller snarare AVTRYCKshäng slääch återträff. Vi ska få vidoes, bilder.. ojoj, taggad till tusen.
Sen är det plötsligt måndag och inser att gah.,:
-borde ha pluggat mer.
-borde ha sovit mer.
-borde ha städat rummet.
-borde ha gjort det jag skulle kort sagt.
-men vafan. Man måste få ha det mys och bara njuta ibland.

Take care / L.
btw. Kajsa äääääääälskar min loggbok! Grattis Linnéa, ... toppklass... imponerad.
hej jag är bra... haha nejdå, men kul . !

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska du också till huvudstaden :O...haha vad man vet lite ibland. Själv ska jag bara mellanlanda där..ha det bäst! Kram

2007-09-29 @ 09:54:07
URL: http://vattengalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0