Lång onsdag

Jag är helt slut. Det har blivit alldeles för sena kvällar de tre sista dagarna.. runt 01.30, 01, 01. Jag pallar inte då.. så ikväll ska det bli en tidig kväll. Yeah right... Dagen började med redovisning av vildmarksturen 07, kul ! Fortsatte sedan med bokdiskussioner, och jag hann faktiskt läsa klart R.C igår... inatt. Nåväl. Gjorde biologilabben, diskuterade bal och skolfoto och drack kaffe också. Sen klassråd, typ värdelöst. Lite info om kulturveckan, sen lunch. Tacos! jatack. Kemi after that, jag satt och vägde på stolen och halvsov. Slumrade till och med till ibland, ryckningar. Obehagligt.. tänk om jag hade typ ramlat bakåt eller nåt. haha. Cykeltur till Svängis, balett med Dansp. 4 pers, hej va mycket uppmärkssamhet man får. Men det är bra! Till M-berg med fam. Köpte intensivtoning, sovkläder, danskjol och örhängen. Hem och fix. Skolfoto som sagt imorgon.. Ska ha klänning (AA). Tema.. hm, vi får se. Har ju en ganska så klockren idé .. haha!

Nu blire käk, sen lite PA-plugg. Och så ska jag måla naglarna.. i denna fiiiiina färg:



Kärlek . / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0