Pure love

hej o hå hur ska det gå.

mycket som har hänt, vet inte var jag ska börja.. men kan väl börja med lkpg som rockade i torsdags!
hur kul som helst! kom dit med tåg till 9tiden, trött, kallt som bara den! olafamiljen och emma på plats, väntade på insläpp... efter "insläppet" som inte var nåt insläpp typ så satt vi as always längst fram i mitten, vi satte upp vårat fina lakan, degade, skrattade, Marre the Star kom och förgyllde dagen, sen kom Malin Underbar och vi drog till La Kantarell för pizzatime. Mums! Sketans stora pizzor, skratt som ledde till "Hejrabatten!", lapp, roligheter och galenskaper. Pizzakartonger tog vi med oss tillbaka till Rixområdet......... vi gjorde heta skyltar; HET HETARE LINDAS NYA FRILLA, Grattis till körkortet Roger. Yeah bilar, skitsnygg bild gjorde vi (AA), lööv! ;) Vi rockade loss till Ramsells - DAADDDADDDADDA DADADA! = love! haha. riktigt kul! vi bråkade lite med en, hm typ, vakt om att vi inte fick ha nåt lakan, orka? Men vi hade lakanet sen när Linda körde ändå (AA)..  kl. 19 drog allt igång, !  bengan var påå plats, blå och fin, dock lite bråkig så han dissades senare på kvällen... ramsells körde, sebbe körde (värsta ögonkontakten, HAHA, orka linnea.........) sen var det dags för BENGTZING och hon är stört snygg i sin nya frilla. sinnesjukt het! hon tokdiggade våra skyltar och log sitt varma leende som bara hon kan göra.. hur go som helst! hon&jennyG körde carrie och hon tappade texten, haha.. sen var det dags för sistamorgonen.ljuger. hon röjde! sen sprang hon ut, och kom sedan in igen och körde VS med Marko, yeah najs! piruett is the shit! innan marko så körde Anders J, Bosson och nån mer... värsta trycket var det under allt, orka LarsWfans (eh). Roger hade tagit körkort så vi höll stolt upp vårat mästerverk, titti&gert uppmärksammade skylten och sa till Roger som blev apaglad, kul! Vi drog efter att Linda, gick knappt att ta sig ut - heelt galet. Väntade på Linda, som antingen drog tidigt lr jävligt sent, kan också vart hon som drog i "grabb.bilen" .. svårt o se när hon har så kort hår ju , haha. vi hade det mys iaf, och drog sedan hem, jag&marre med min mamma i bil till örebro, malin med sina föräldrar och emma (...?) vet jag inte.. bilresan hem var verkligen GULD. vi sjöng, åt godis, skrattade, planerade, diskuterade och hade det allmänt mys. loveyou! väl hemma, var det trubbel med min dator, efter fix med datorn skulle vi sova, för vi skulle upp tidigt.. men det gjorde vi inte DDD, vi pratade hur länge som helst, säger bara 3 veckor och sen säger jag PURE LOVE. och behöver nästan inte säga nåt mer... förutom att jag är sinnesjukt glad över att jag fått lära känna dig. Du är min star, ren kärlek.

Fredag dag var helt crasy. Jag var såå övertrött. Religonen var skitkul. Håltimmen minns jag inte vad jag gjorde.. jo! vi diskuterade kärlek, drack gott kaffe och planerade bal. sen var det kemi... ja! det var kul. vi byggde och byggde molekylkedjor.. *ler*, sen lunch, mums, sen biologi och vi såg på super size me, som jag redan har sett så jag råkade somna... (AA). skönt.. sen stan; köpte presenter till Emma och Sara med Jeanette, Amanda och Magda, härlans! kl. 18 var det dags för middag hos Emma, helt störtskön kväll med helt galet god mat och skratt i mängder. Hem med buss vid 23, helt död.-
Lördag morgon mådde jag sämst, tvingade min själv upp ur sängen, 1 sep, wow, helt seg förmiddag, gjorde mig iordning till bröllopet, åkte till Lerbäcks kyrka med huvudvärk, träffade Eva och Monika och folk, vi dansade igenom o så, fin kyrka! Fick en jättefin kristallvas och 100 kr av Eva för "jobbet"., kändes skumt. Nåväl, kl. 15 var det dags. Och min dans var en överraskning så när det väl var dags för: För Kärlekens skull, så vände sig brudparet om, förvånade och glada. Dansades i mittgången kommer jag och hejohå vad den spanska släkten (brudgummen är spansk) reste sig snabbt. Det fotades, filmades och efteråt tackade alla mig för ett underbart ögonblick. Åh kul! Verkligen lyckat.. hem till Örebro, stannade vid donkendrivein, pinsamt ombyte i bilen (orka att han såg allt, haha!), sen till Alnängsskolan för workshop med Qvinnfolk , folkdans. 2h med blandat folk och kul koreografi, skuttskutt. Magda och jag röjde dansgolvet.. Prat med Martina och Monika efter, sen hem till Sara för att fira hennes 18årsfödelsedag. Vi duschade snabbt, åt god och stark mat. Sedan mys med allt folk, salta pinnar, tv, film, sova, kittla, dega, skratt. En helkväll.. jag var trött och sov en stund, fick sedan skjuts hem till Emma av  Tobias, tack! Hemma runt 3 nångång, sovasovasova. Upp idag vid 10, hem med familjen, stannade och handlade, jag sprang in på Skopunkten och sa tja! till andréa och hittade skor. Handlade: ett par svarta höga stövlar, ett par låga svarta skor, och så fick jag ett par skor av min bror som kom hem från Turkiet idag, ett par vit-guldiga Pumaskor, hej jag gillar skor. Sen storstädade jag mitt rum, kollade tv, slappade, träffade Linn och Andréa ( vi skulle plugga... hm, hittade dator, stundentkatalog och vi pratade, planerade, ♥ . )

Vill:
- åka till Karlstad.
- se på film med hosthost.
- köpa en jacka.

Borde:
- fixa med PA. . .
- boka saker..
- plugga mer.

Ska:
- köpa present till Andréa med Linn, torsdag..
- boka Västerås.
- ha ost-spa-film kväll.
- dansa en massa!

   
Stört snygg i sin nya frilla och oroväckande smal tycker jag..
image190 
I LÖÖÖÖÖÖÖÖV HER.


Käka nu, sen ska jag planera PA. Puss och Kram L.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du verkar ha haft sjukt kul! Och det vet jag ;) I Lööv You (LL). Btw, så var bilderna grymt söta på Linda :)
Puss & massa REN kärlek till dig!

2007-09-02 @ 21:29:56
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Marre

Älskad, älskad, älskad <3
Härligt att höra att dansen på bröloppet va lyckat. Sa ju att det skulle gå hur bra som helst :)
Vi hörs senare ikväll, hoppas du ROCKAR på gympan nu ;)
Puss&Kärlek i massor

2007-09-03 @ 14:19:56
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Marre

HAHAHAHA Men orka att den bara skrev älskad när jag skrev typ 5 tom till :p Jag skrev t.ex. att jag visste att dansen på bröloppet skulle gå bra och att du ska ROCKA på gympan nu å att vi hörs sen ikväll ;) Pussar

2007-09-03 @ 14:21:55
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0