so you think you can dance?

- can I dance?
"
haha, du är så söt!", "du var så fin". duktig tjej!
jodå.. jag kan nog dansa, men åh så mycket jag behöver träna på.. ibland känner man sig bara så dålig, storhäckad (garv...), sne och allt. jobbigt men framförallt kul när man har ett par extra ögon på sig, som idag. men tjejen jag tycka mycket mycket om!
nåväl, jag kör på , jag satsar. jag kan om jag vill.

skola idag. det flyter på som vanligt.. rutiner hit och dit, kan ibland bli lite långtråkigt, tur att man har dansen då som piggar upp en! eller iallafall tröttar ut en ;) . idag var det jazz med tuva och kombinationen är snygg och framförallt fin! efter dans, hängde jag och magda kvar och utövade akrobatiska konster med tuva.. yeah, börjar bli bättre på handstående osv, like it! sen käk, vrålhungrig och åt alldeles för mkt - ont i magen... sen balett kl. 18.40 med svetlana, alltid kul och jobbigt. snyggmia kom , yey. sen hängde vi i trappen och hade kul ... hhaa. väl hemma, typ kl. sent. så blev det dusch, käk och tv. topmodel-maraton och nu är det so you think you can dance? dom är grymma. helt galet bra danser!

helgen... lördag - party; fira andréa. love! söndag bär det av till norrköping om allt vill sig väl. tågen vill inte, vill mamma?

känner redan nu att jag kommer ha mäkta träningsvärken imorgon.. och det är balett imorrn, puh. det kommer kännas i mina arbetarlår (orka dom,!) .. dom måste bort, på nåt sätt.

   åh. sakna detta. AVTRYCK 07 var ju så himla bra. Och Dom var så himla bäst.

eller asså. Dom ÄR så himla bäst. tack <3.

ren kärlek, från den dansande lasagnen linnéa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0