Stress

Oj. Va mycket jag har att göra . . .  borde inte sitta här, så tjaaaa.
Dansen idag var kul. Jazzen; yeah och baletten var ganska.. jobbig.
press.. press.. press..
Sova nu. Nej! Robison C. Fuck .

Kul grej... eller ja. Fördriver tiden med annat.. host.
Jag blir:
L = Alla älskar dig.
I = Helt underbar i sängen.
N = Du kan behålla hemligheter.
N = Du kan behålla hemligheter.
É = Oh, jättebra kyssare.
A = Gillar att dricka/fest.

HIHI. *lättroad*

A. Gillar att dricka/fest.
B. Alla vill ha dig.
C. Riktigt barnslig.
D. Gillar att dansa loss.
E. Oh, jättebra kyssare.
F. Bra personlighet och utseende.
G. Skiter i vad andra tycker.
H. Sådär kyssare.
I. Helt underbar i sängen.
J. Alla avgudar dig.
K. vild och galen!
L. Alla älskar dig.
M. Kanske inte så jätte smart.
N. Du kan behålla hemligheter.
O. As sexig, grr
P. Populär bland alla.
Q. Ful.
R. Helt GALEN.
S. Lätt att bli kär i.
T. Omtänksam och bryr dig.
U. Kingen på att bara tare lugnt.
V. Bästa kyssaren som finns.
W. Tänker sig inte för el nått, sjuk i huvudet.
X. Jätte bra i skolan/jobbet.
Y. Bästa pojkvän/flickvän kan begära.
Z. Alltid redo


Vad blir det för dig?


PUSS PÅ ER.
taggad på helgen.
skoja inte!
:D

Kommentarer
Postat av: Marre

M ? Kanske inte så jättesmart (stämmer precis :P)
A - Gillar att dricka/festa (öhm ja, inte minns jag mycke från helgen ;)
R ? Populär bland alla (bland alla mina personligheter i alla fall :P höhö)
I ? Helt underbar i sängen (Yes den stämmer den med! ;)
A ? Gillar att dricka/festa (va fan gjorde jag i helgen nu igen :P)
Sweet dreams! Värmande kramar till dig!

2007-09-25 @ 23:20:59
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Emma

E. Oh, jättebra kyssare.M. Kanske inte så jätte smart.M. Kanske inte så jätte smart.A. Gillar att dricka/fest. haha. låter ju som värsta...jag vet inte vad ;P. jaja. ha det gött! krambäst

2007-09-26 @ 08:53:49
URL: http://vattengalen.blogg.se
Postat av: Malin

Nu vill jag också göra (AA) -uttråkad-
M. Kanske inte så jätte smart. (Eh? va? -måste ha blivit nåt fel här-)
A. Gillar att dricka/fest. (Oh ja, alltid (AA))
L. Alla älskar dig. (Ja (AA) -ego- Alla kanske är att ta i men :P haha)
I. Helt underbar i sängen. (Haha, den är bra)
N. Du kan behålla hemligheter. (Ajemen, lr vad säger du Sofie? ;) HAHA, Nejmen KAN kan jag om dom är superhemliga :) Linnéa är ett levande bevis på de ;)(A))
Natti natti!

2007-09-26 @ 23:38:40
Postat av: Therese

JAG ME!
T. Omtänksam och bryr dig.
H. Sådär kyssare.
E. Oh, jättebra kyssare.
R. Helt GALEN.
E. Oh, jättebra kyssare.
S. Lätt att bli kär i.
E. Oh, jättebra kyssare.
Hahaha, humor xD

2007-09-27 @ 14:20:36
URL: http://theereses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0