Therese !

Idag gratulerar vi en snygg brud vid namn Therese. Stort GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du har och har haft en underbar dag. Kärlek!

image222
Hoppas du gillar linjen NaturDans ;)
Du&Jag; dansande i Ulriksdal. Underbar dag.

Idag har detta hänt:
-redovisning med religionen ja, skönt att det är klart.
- dans med tuva ~ jazzimpro. häng-attack-snurr-tyngd.
-
käkade nudlar.
- skrattade med mia. hon är helt crazy! så spontan.. kreativ.. gillar äventyr. jagbaraler!! och! TeaDans is the shit!
- haft balett med svetlana. hej vad vi snurrade, och snabbt! stört kul.
- stått på huvudet på golvet. på en stol. på ett bord.

Imorgon är det studiedag. . . Dagen; först dansföreställning, sen --> film/mys/prat/fika/baka/ses/nåt/kanske. Eller hur Jeanette ? ;). haha. något styrs upp iallafall.

Kollade in So you think... (såklart.) förut btw.. grymt! Sabra is lovely. Final. Ja.

Sova typ nu... stört ont i:
- låren. (kan inte resa mig från stolen utan att utropa: AJFAN.)
- ryggen, speciellt sidorna. (kan inte vrida mig, alls..)
- fötterna (så ömma.)
- hm.. nej, inget mer.

Kärlek till er ♥.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kärlek till DIG min goa brud! (L)

2007-09-19 @ 12:35:01
URL: http://theereses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0