torsdag, .

Grymt grymt grymt!
är beskrivningen på dagens jazzlektion. huuuuur kul som helst. funkig och åh jag är inte bra på det, men jag röjde DDD.

Och MIA är typ bäst. Skönaste kvinnan ever.  planering sker, fredagkvällar, ja?  ganska lika, hhaaha.

Emelie. VI ROCKAR. Love!

En kul grej.. 4/6 av mina danslärare börjar på bokstaven M. Marita, Mia, Monika och Maud. Och så ha vi Tuva och Svetlana ;). eh, helt onödig info men så är det.

Projektarbetet rullar på faktiskt.. igår lämnade jag in min projektplan. Och jag fick Kajsa som handledare och det känns stört bra. Hon och jag förstår verkligen varandra...
Idag har jag mejlat lite folk, sökt fakta osv...

Jag är helt slut i veckorna, mycket med allt känns det som. Kanske är det så i början också.. men allt känns så kul - så det kommer bli ett bra år. Skam den som ger sig...

Hur ser helgen ut.. förutom att jag ska plugga, så blir det nog en träff med M, eller ja.. det är lite osäkert. Jag SKA ha en spa-film-ostkväll här hemma med brudsen, Andréa och Linn på lördag kväll. Det ska bli mys!
Idag träffades jag och Linn, köpte present till Andréa, fixade lite på stan och så åt/fikade vi på la baguette - the one and only place. gooooooooooooooott!

Nu blir det nattmacka. Och sockerkaka. Tack Mamma.

Rosén, vi löser allt... duärsaknad.älskad.bäst.underbar.ja, allt. <3
Olsson. vi hörs imorgon, want to know allt om karl ;), diggade han min lasagne eller? *med turkröst*


Kramis!


 


Kommentarer
Postat av: Linn

har jag glömt att säga att jag också blivit med blogg? :P

2007-09-08 @ 10:44:33
URL: http://jihnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0