andra advent.

Då var det söndag igen, det är lite läskigt hur snabbt helgerna går...
Men det har varit otroligt skönt med lite ledighet.
Helst av allt skulle jag bara vilja stanna hemma hela veckan som kommer, men det går ju inte för sig.
Rep samt föreställningsvecka står på schemat. .  .
Det kan nog bli kul... jag måste gå in med den inställningen iallafall.

Min söndag har varit lugn, med mycket vilande då jag hostar som en tok.
Inte läge att dansa i veckan, men vad gör man? Sen har jag ledigt i 1 månad, det är grejer det. Har även tagit en skön söndags-promenad och ringt hem o önskat julklappar, så jag kommer få en jättefin kjol av tomten i år  ♥
Jag kunde dock inte låta bli det otroligt snygga linnet med stjärnor på - fastän jag har dåligt med pengar. Skrev jag dåligt med pengar?
Jag menar förstås: SLUT PÅ KONTOT.
Det kommer att bli lite knivigt med allt som ska köpas inför julen samt allt som händer omkring..

Idag är det även en sådan dag då allt känns lite tungt och ensamt.
Saknar vännerna. Saknar att sitta och prata i timmar om allt och inget.
Bara mysa o njuta av sällskapet.

Stockholm är stort och jag.., jag känner mig ganska liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0