God Jul



Nu är Julen 2008 snart över.
Jag befinner mig i matkoma dygnet runt och mår allmänt bra, hoppas ni alla har och har haft en mysig jul.
Julafton spenderas här hemma i lägenheten med massa god mat, Kalle, fina julklappar och spel av olika dess slag. Dagen började såklart med gröt och fortsatte sedan med att Bellan fick sin första julis; att gå med Nea till leksaksaffären och välja ut 7 julklappar. Skapligt bra början på dagen tyckte hon. Men bäst av allt: att allt var täckt av snö när man vaknade..

Idag firade vi jul hemma hos min bror med familj. Alltid lika trevligt !
Mera julisar, ännu mer mat och det tjafsades om allt mellan himmel och jord.
På gott och ont.
Planering av kryssning med Mysan som är i extas medan Bella lekte världsvan. Pruttleran gjorde stor succé och vi alla uppskattade de fina ramarna med kort i. Hugo var tomtenisse, Pilo var sprallig som vanligt och vi åt en utsökt cheesecake med daim. Heja Sofie!
Vi ska för övrigt ha en pysseldag - det ska bli riktigt kul!

Favoriter bland mina julklappar: guldglitter o eyeliner, gröna koppar, halsduk, Bella's tavla, böcker, tavla med bilder, guldkuddar samt parfym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0