:)

» Terminen på Kulturama avslutades med 3 föreställningar av: It's A Sin.
Vägen dit var lång, men resultatet blev faktiskt över förväntan och vi hade ett par riktigt roliga dagar tillsammans.
.. Med en massa mys, firande av Blomman, julmust i mängder, klappbyten, skvaller, dans, lek med bollar, avancerad tupering och mer därtill.
Känns som gänget är mer samlat nu, vilket verkligen är sjukt kul.
På den sista föreställningen fick jag en liten chock då jag i första numret ska ta ögonkontakt med publiken och får se en söt Sofie le mot mig. Brevid henne satt en snygg Therese. Hurra, jag har också vänner! ;-)
Det var verkligen jättekul att de kom, blev som sagt glatt överraskad.
Mina tre nummer gick bra, samt min lilla impro med de röda skinnhandskarna.. Hjärta for the win.
En termin var helt plöstligt slut och alla var trötta och glada.
Tänk va tiden har gått snabbt.... helt galet.

Öppningsnumret var fabulous !



» Körslaget drar igång imorgon och trailern visas stup i kvarten. Folk från alla håll och kanter har hört av sig och sett en nano-sekund av mig på tv:n. Bella älskar att jag är TV-kändis och tror att jag ska tävla imorgon.. Och vinna såklart...

"Veckans YES: Körslaget-reklamen. De har lyckats igen."
"Och så startar Körslaget, som nu får det svåra uppdraget att leva upp till årets pampigaste trailer."
"He!: Trailern till Körslaget är fantastisk! Wells!"



» Jag och Maria bestämde oss för en spontan utgång på Klaras i fredags. Vi var helt enkelt sugna på att dansa, så ja varför inte. Vi taggade till, klädde oss i guld och paljetter och spenderade kvällen med skratt och en massa, massa dans..
Till både hits och bottennapp, trevligt folk träffade man på - både gamla och nya ansikten och med skorna i handen trippade jag sedan hem. (Jag vet att det är december och kallt ute, men jag hade så sjukt ont i fötterna.)





» Natten till lördagen fick jag en lång och varm kram av en underbar tjej.
Jag trodde nästan det var ett spöke. (Lätt att tro efter Cosmopolitan..)
Men det var Isabella som äntligen hade kommit! Vi somnade gott brevid varandra och ja, jag har inte sovit så bra på jag vet inte hur länge som jag gjorde den natten. Försöker mysa, ta vara på varje ögonblick man får med henne och verkligen njuta av hennes sällskap - för man vet aldrig när man får träffa henne igen. Den ovissheten gör mig tokig.
Hon är en av mina favoriter. My och Hugo är även de favoriter. 
Så ärliga och härliga - precis som barn ska vara, till skillnad mot en del vuxna.



» Julbak har såklart även det hunnits med. Två stycken blev det i år, det första blev tillsammans med My och Bella vilket resulterade i många röda tomtar, grisar, ödlor etc. Det årliga julbaket med Linn och Andréa blev dyrt och hiskeligt gott, med Rocky Road som favorit. Som jag nästan inte ville ge bort alls i mina handgjorda godisstrutar..



» Kreativiteten har flödat i vår lägenhet. Det är inte bara jag som har varit i farten med en massa idéer utan även Bella har pysslat rejält. Hennes stora intresse av ödlor har uppmärksammats genom: en tavla, en sten samt en gipsfigur. Alla dessa har fått ett motiv av en ödla.. Och hon är riktigt duktig! Ikväll har hon dessutom gjort olika ramar, med hjälp av ett pysselpaket som hon fick i julklapp. Jag fick by the way en underbar canvastavla med motiv av en fjäril av henne i julklapp, heja!

På min front har det mest varit fokus på stenar som några få har fått i julklapp. Mycket uppskattat, kul!
Men även planering av canvastavlor med bland annat ängla-vingar...
Framkallning av kort har även det gjorts, så jag väntar på att ca. 600 foton ska dimpa ner i brevlådan...
För det ska göras fotoalbum!



» En fika tillsammans med en god vän kan vara bland det bästa som finns.
Så några fikastunder har det såklart hunnits med... Bara Vara har fått en hel del besök av mig..
Härligt att träffa: Linn, Mia, Magda, Jeanette, Emma, Malin och Ylva. Guld värt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0