min vecka.

Lördag morgon och jag dricker någon skum vitamindryck.
Jag har fått min härliga hosta igen vilket gör att jag sover otroligt konstigt o ojämnt, vaknar sisådär 5 ggr/natt och det är inte hållbart... jag blir helt slut.
Mina påsar under ögonen är inte att leka med alltså.

Men ändå har jag haft en bra, ja ovanligt bra, dansvecka.
Det har känts så bra i kroppen och det har framförallt varit kul.
Veckan har bland annat bjudit på: jultema hela onsdagen, jag & emelie har korrat klart samt lärt ut vår dans, en hel del skratt då lovely Sabina visar vad hon går för - blomman är underbar!, en hel del extrarep, galen dans till Alvin and the Chipmunks -DIsturbia, prat om framtida auditions och julmys.
Och vips så var det helg. Men åh så efterlängtat.

Idag är den ännu en julig dag...
Alla 2:or i klassen ska umgås och bland annat besöka Skansens Julmarknad.
Och ikväll blir det faktiskt Julgalan för min del, otippat men jag tackar för det!

Nu måste jag slänga i mig lite frukost (vilket jag typ har slutat med... hm.) och ta på mig vanliga kläder. Det var längesen... Haha, lever i mina danskläder tyvärr.

Ha en skön lördag  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0