Planering

Planering och listor kan man väl aldrig få nog utav? ;-)
Nej, men det är hel del man vill hinna med under ledigheten, iallafall om man heter Linnéa.

Fram till nyår så står detta på schemat:

› Annandagen - bio, fira Jeanette som fyllt år, middag med MEJL, cocktailparty samt utgång på Klaras.
Lösögonfransar, ny klänning, goda drinkar och gott sällskap - heja!
› 27-28:e dec - kryssning med mamma, Bella, My och Linn. Glittra, glittra ...
› 29-30:e dec - Elitenträff ♥ .. Alla är samlade. Alla är taggade.
› Nyår - i Sthlm med delar av Eliten.

Sedan är det dags för år 2009. .
Måste skriva klart min Lista (..) innan dess.


Nåväl, shoppingsugen är jag också.
Speciellt nu när rean drar igång, eller ja, shoppingsugen är jag väl jämt.
Men i och med att mitt "kärlekshandtag" har växt (so what!) så behövs det inhandlas lite saker...

Vi kör en lista, varför inte?

- jeans
- gråa byxor
- svarta byxor från Vila

Hjälp. Det tog stopp.
Bäst att jag går och lägger mig.
Ska bara äta lite, klockan säger: matdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0