Sweet!

Jag sitter här och njuter av råstekt potatis som blev över efter vår delikata måltid tidigare ikväll... .. för idag har nämligen Eliten varit samlad!

Det har varit en underbar dag som började på Jensen med mycket humor..
Rabatt åt alla håll o kanter, många leenden, god mat, god stämning.
Mätta och glada (samt kissnödiga) gick vi därifrån, mot nya utmaningar.
Bowling. Malin sade redan på Jensen: Jag är bra.
Och det visade hon sig vara. Marre började starkt, så Team M&M vann ganska överlägset. Men tätt i följd av Team Gnällbältet (Nachos o Jag) och sist, och minst kom Team Skogås bestående av Therese o Sofie. Söta töser.

Planering av kvällen som slutade på söder, hemma hos mig alltså, med en god middag: råstekt potatis, fläskfilé, sallad och äppelpaj. Mumma! Och lite skratt, planering och film på det. En toppendag med mina toppentjejer, pil trea ;-)
Sommaren 09 kan bli amazing, håller alla mina tummar.

Imorgon blir det stan, skridskor och fika. Lovely.

Och ja, kryssningen var galen. Som alltid.
Glittrade, åt gott, familjemys och,.. ett kärt återseende.

Godnattpuss!
 / Fröken Lindgren

Kommentarer
Postat av: Sofie

iiih! Lovely days! Sommarn 09...ouuuf. kan bli bäst!

ses imorgon miss piggy ;)

puss.

2008-12-30 @ 18:16:52
URL: http://s0fies.blogg.se/
Postat av: Marre & Malin

Team M&M ROCKAR!!! ;) Tack för två underbara dagar babes, ni är pil trea ;) haha oouf :P PUSSSSSS & Gott nytt år!!!!!

2008-12-30 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0