it´s fridaaaaaaay!

Kaffe & choklad nu.

Sitting here alone with my memories...

Det är fredag idag! Galet. Mitt lov börjar ta slut och jag ler... inte.
Det är så underbart med lov, man kan verkligen slappna av och bara vara. Värt så mycket.. att till exempel kunna sova hur länge man vill på morgonen... lycka.
Idag, ja.. som alltid, har jag tänkt lite på framtiden. Speciellt efter samtal om det igår. Vad vill jag verkligen göra...?, ja, hur lätt är det att veta? Och jag tycker inte att det hjälper ju mer man tänker..., det blir nästan värre.
Fick panik när jag stod i duschen alldeles nyss.
Har en massa jag måste lära mig, och det fort.
Tiden går så fort, så fort.

Jag är lite seg idag. Kan ju bero på att jag gick och la mig vid 6 imorse.
Gårdagen blev galet bra. Köpte en jättesöt blommig tunika och lite annat, åt god lunch med Mia. 
Längesen vi sågs, saknad. Pratade om allt, mys.
Våran resa fortsatte vidare till Karro, Markurells och sedan till Musikhögskolan för lite spex . . . härligt gäng OH JA.  
Hem till Jeanette och vidare till Max med J och Emma, till Ica, till John. Äntligen framme, lite senare än vad det var tänkt. Glass, godis, ja svull på hög nivå.
3 filmer + Thomas&Fhagers Projektarbetsfilm, kul och braaa! Gosade lite och allmänt mys. Klockan tickade... och klockan 6 somnade jag och Emma glada.
Jag är så glad för din skull!
Vaknade vid 12 nångång, åt frukost med lite huvudvärk och sedan till Willy´s med mor. Handlade sjuuuukt mycket. Jag var hungrig på allt.

Orka skavsår, GARV. Jag kan bara le.......

Kaffet är slut.

Vi må beställa bruds. Ikväll?

Mmm, sova en stund nu kanske......
Kramas .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0