"Jag lovar & jag svär.."

Jag fick mig just ett gott skratt när jag skulle gå ner och hämta lite mer glass.
Min mamma såg nämligen ut som en mumie i någon ny slags "extra effektiv" ansiktsmask.
Det var schoft.

Vilken konstig dag. En konstig helg överhuvudtaget.
Har varit seg hela helgen.. och sovit en massa. Samma sak idag med.. Och varit ute lite, och ätit en massa glass för att ta ner febern. Vet inte riktigt om det hjälper med chokladglass & banan, men jag har lyckats inbilla mig själv att jag mår bättre iallafall - ett steg åt rätt håll.

Roligt mejl fick man idag också, yes! Hoppas det blir som man vill..

En viss låt, vid namn Inga Pojkar, har spelats x antal gånger idag...
Jag vågar inte gissa på hur mång.

Min lista som jag gjorde inför helgen blev inte så avbockad som jag ville,
men jag har bland annat;

- fixat med Tröjan.
- bokat tåg.
- börjat på dansansök.
- läst i svenskaboken.
- börjat analysera RoReNa.

Har börjat på min nya lista inför veckan. Hittills är det 19 punkter på saker som ska göras, fixas och kollas upp.

Kan inte fatta att det bär av till JÖNKÖPING på fredag. KARLSKRONA på lördag.
Och hem på söndagen, på en mycket söt tös födelsedag...

"Du har allt - som jag vill ha tusenfalt."
"Du är het - som ökensand och jag vet - att ingen kan mäta sig - med dig."

Love L.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du till JÖNKÖPING?!? :O -fy fan, det är ju mina hemmatrakter :D vi må ses :P DDD, jag skojja bara- HAHAHA..
Mmm, ska bli kul, jao kommer bli en bra helg :D
och DU är Söt ;) och vi hoppas -nickande-msn-gubbe-
Vore schoooft :D
Puss på fina!

2008-02-24 @ 19:19:22
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: therese

visst är du något grym på dans ? (:
haha får man be dig om hjälp då det gäller dans ? (:
kram!

2008-02-25 @ 20:56:44
Postat av: Linnéa

Therese....?
Vilken Therese? :P
Vad vill du ha hjälp med..?
Kram

2008-02-25 @ 20:58:34
URL: http://jordgubbskvinnan.blogg.se
Postat av: therese

haha therese som du lärde känna på fanforum. haha kanske kan ta det på msn ? (:
kram

2008-02-26 @ 19:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0