Onsdag

Åh vad jag uppskattar att komma hem hyfsat tidigt på dagarna. Så värt.
Underbart soligt väder idag. Har suttit ute en hel del idag, snackade lite skit och så med Magda. Sånt behövs ;).
Biologi breddning imorse; föreläsning. Annars har det varit en ganska soft dag. Omdömessamtal på baletten, I´m goooooood. Kollade på skor med mamma till balen. Hittade ett par söta silver som jag funderar på....
Klänningen är btw klar, men hemlig!
Ni får se hur den ser ut i maj., om jag nu kan hålla mig. Haha, fin är den iallafall.

Imorgon är det Alla (`v´) Dag. Mys. Undrar vem man ska pussa på? ler',

Nu ska jag lära mig miljökunskapen inför imorgon, skriva lite loggbok och sen äta. Borde fila lite på PA-rapporten också... men ska nog vila lite först, yeyeeey.

Du ÄR bra... du är grym.

Hoppas ni alla har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0