Peace out!

Jag är så sjukligt trött och borde verkligen gå och lägga mig men jag är så trött så jag inte gör det.
Eh, .. jag må icke må så bra.
Kände det när jag gick nedför vägen till huset. Klockan var 21.50, det var kallt och halt. Jag gick och spände mig för att inte halka. Samtidigt som jag fick ont typ överallt för att jag spände mig. Jag blundade delvis då ögonen inte riktigt ville hålla sig öppna och jag hostade. Väl hemma tog jag ett fotbad eftersom mina fötter ser ut som dom har blivit misshandlade. Fick värsta krampanfallet i magen och mådde allmänt dåligt.
Det är då man frågar sig...
Är det verkligen värt det? Är det värt att lägga ner all den tid som jag gör? Är det någon mening med det? Känner stor press nu, speciellt från mig själv men även från andra. Dom tror, tycker och tänker så mycket. Hoppas och säger att ....
Men är det ens nån idé?


Mellan 8.30-11.00 korrade jag och M. inför imorgon. Blev inte helt klara, har 10 åttor att göra impro på imorrn, heja - not. Men vi fick iallafall något gjort. Hade sedan miljökunskap och arbetet där känns tungt. Lunch, semla; mums. Sov en stund innan dansen och fick ett myssms av Malin. Bengtzing´s hemsida är färdig! Blev glad och nyfiken men hade inte tid att kolla då. Till stan för dans. Uppvärmning, genomgång av fraser osv och sedan började vi på V.K-arbete. Musikanalys, kostymidéer och annat. COOLT, snyggt men ont om tid.
Hade sedan Entré and I love it! Pasta och JAPP på Markurells innan baletten med Svetlana, ja.. den känns alltid. Men kuuuul korre. Stretch och prat och sedan hem med buss 21.15.

Har nu kollat in Bengtzing´s hemsida och jag är imponerad. Den är otroligt snygg faktiskt.. Underbara bilder, avancerat för att vara Linda - och ja; förstår hon nånting av det hela? *ler*
Modellsnygg har hon gått och blivit också.. eller ja, snygg har hon ju alltid varit. Men nu, wow.
Mys att läsa lite i Aftonbladets Schlagertidning idag också, snart är det dags och jag taggar till tusen!

Idag gratulerar vi Anton som fyller år och söta Kerstin som har tagit körkort. GRYMT.

jag vill träffa MIA. typ NU.

och jag måste gå och lägga mig typ nu, men jag har inte hittat mina vita trikåer så jag får väl köpa nya imorrn + jag har inte rakat benen. och jag har inte packat.... och jag har ont i magen.
Godnatt and PEACE OUT söta ni. / L.

Kommentarer
Postat av: Malin

Samlat tankar, lugnat mig!
Skulle bara in och säga Godnatt värdefulla vän!
Jag Älskar Dig!

2008-02-06 @ 02:39:08
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Linn

24-7, alltid. Och du är DUKTIG! Du är jättebra, och du kommer att lyckas. Det viktiga är att du gör det för din egen skull, för att DU vill. Inte för att någon att vill/tycker att du ska.. Jag älskar dig.

2008-02-06 @ 11:34:40
URL: http://jihnn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0