pjusssas.

"Du är en nörd när det kommer till schlager och kan anses lite irriterande för en del personer i din närvaro. Visst kan det vara kul att veta allt om The Poodles och Sonja Aldén, men det finns ju andra samtalsämnen också! Du kommer nog att för alltid vara schlagernörd - det är helt enkelt den personen du är."

Jag, enligt Schlagertestet på;
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=466&a=399431

Någon som är förvånad?

MEN jag är förvånad över en sak.
Jag förstår inte.............


Ska sova nu. PUSS and GOD NATT.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, det där testet var ett måste och jag fick -säger man tyvärr- samma svar som dig... "men det finns ju andra samtalsämnen också" Eh?!? Gör de? Hahaha... Och schlagernörd får jag höra varje dag att jag är ;) Hahaha.. Vad vore livet utan musik ;)
Puss på söta!

2008-02-11 @ 00:42:22
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0