Sjuk . . .

ÅH. Tycker verkligen inte om att vara sjuk.
Just nu, efter att ha druckit lite juice så mår jag någorlunda bra, men det går verkligen i vågor.
Gårdagen; kvällen var hemsk.

Måndag.
Ganska så onödig dag. Började med dans som var kul och spännande med Tuva. Sedan väntade svenska-historia, men kära fröken Lindgren (ja, hon heter Lena Lindgren, suck..) hade ännu en gång skadat foten så lärarlös lektion med uppgifter att göra.. men sol och skvaller lockade mer om man säger så.

Men, jag och Magda jobbade iallafall en hel del med vårat hälsoarbete. Såg riktigt proffsiga ut när vi satt där med våra bärbara datorer och drack kaffe. Huuuur mycket fakta som helst har vi - kan bli bra... Men arbetet känns så stort att man orkar knappt börja på det. Iallafall inte just nu.

Hann även med att lyssna på Bengtzing när hon var gäst på Rix. "Jag är ju fisk och jag är ju ful..." Ful Fisk. Ja, det var roligt...! Kände redan då i skolan att jag inte var på topp, men till M. Lagade mat, pratade framtidsplaner, prat med M och sen typ dog jag. Sov men blev inte bättre. När det var dags för dans, kl. 19.30, så mådde jag hur dåligt som helst. Feber, hög om man säger så, helt ostabil, illamående, huvudvärk.. listan kan göras lång. Hemskickad.
Väl hemma så; hej tabletter och dricka. Sen sängen. 

Tisdag.
No chance att jag kunde gå till skolan idag. Efter en natt, med ganska dåligt med sömn, så var jag helt slut.
Helt sjuka drömmar har jag haft inatt, man blir ju rädd. Sov oroligt, svettades om vartannat. Och kom upp ur sängen idag kl. 12. Eller mamma undrade om jag hade dött då..

Har idag; vilat, typ inte ätit. Magen vill inte det.
- Köpt en ny mobiltelefon. Ja, det var på tiden.
Dessutom blev det nåt fel på den tillfälliga jag har använt imorse så.. tvungen till det. 
- Köpt present till Malin. Och vilat lite till.  
Nu ska jag äta lite glass.

PAIN i nacken har jag också.

Puss Nea

Kommentarer
Postat av: Malin

Om du köpt present till mig -orka tro det Malin-
Så vill jag inget ha för att jag bl.a. fick en sak av dig typ sisådär i början av februari -You Know-
Och om det inte är mig så är det BRAU :P haha...
Kärlek!

2008-02-26 @ 19:15:10
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0