Tigerbalsam & Svett

.. är ungefär min vardag. Fresh........ -not.
Mina ben är inte pigga och ont har jag. Och stört ont i händerna får jag av att smörja in benen, orka.
Nu är jag iallafall nyduschad, har ätit god mat och jag har smörjt in benen.
Bli bra nångång då... suck.

Gårdagen och dagen har spenderats på Engelbrekt.
Intagningsprov inför årskurs 7 - Dans.
Väldigt givande och intressanta dagar.
Skönt att för en gång skull vara "på den andra sidan".., den som bedömmer...
Träffat och hängt med sköna personer som Niklas, Samuel, Catharina och Svetlana. Och hej va många högre uppsatta som minns mig.... eh..?

Arbetet med Lady Marmelade går segt. Vi får inte riktigt ihop det. Orkar inte riktigt... Menmen. Kollade lite korsetter, strumpbyxor och annat idag. Och så kollade jag på skor till balen. Hittade ett par fina, silver.
Hade efter danslektionen i skolan Entré. Alltid lika kul!
Snygg korre om man säger så, höfthöft' .

Hann även med att krama Mia ungefär 5 gånger idag och det var skönt. Saknad.

Måste göra klart miljökunskapen och PA-rapporten typ NU.

HELGEN kommer bli grym.
Take care.
Love L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0