Tisdag

Dagen har spenderats, även denna dag med My och Moa, men idag på Gustavsviks upplevelsebad.
Mellan 11 och 16 var vi där och jag är heeeeeelt slut nu vill jag lova.
image397
Helt galet trött, och torr... ska smörja in mig med jordgubbslotion - yeeha.
Väntar på käk innan jag ska hem till Linn för ost&filmkväll med Andréa och Linn. Mys ♥

Idag blev det klart.
Det bär av till Kallekrona den 1-2 mars och jag längtar något så oerhört mycket tills dess.
Fatta stämningen..... ojoj.
Ska bara styra upp lite med tåg, buss och så; sedan är allt klart.


Sugen på att ändra bloggdesignen.... ska välja ut några pics och sedan prata med min mästarinna; Sofie,. *ler*..

Ha en mysig tisdagskväll!
Love L.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha jaså?! Så du kräver att jag ska fixa den ;) hmmm. ska tänka på saken.... hahahaha.

2008-02-19 @ 19:16:41
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Malin

Karlskrona: Here We Come :D
Ska bli sjukt kul :) och ja, fatta stämmningen, känner redan nu hur nervös jag är för andra omgången, hahaha..
Take Care Babe!

2008-02-19 @ 19:45:00
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0