torsdag.

Det börjar arta sig...

Imorgon bär det av till Jönköping till heta brudar; Malin & Marre. Kan redan nu tänka mig (eller jag vet.) att kvällen kommer vara mycket underhållande med skratt, sång, skrik & förberedelser. Och lite nervöst kanske.

Dagen som varit... vaknade med huvudvärk & kom hem med huvudvärk.
Hann med under dagen att; ha miljökunskap, prata framtid, äta äcklig lunch, gå på promenad i solen, ha religion, korra Lady, åka upp på stan för lite fix och sola.
Väl hemma har jag fixat lite. Duschat och vilat. Orka vara trött och må dåligt.
Vill ju vara pigg inför helgen...

Åh helgen. Den kommer bli underbar.
TACK att jag ska få åka bort och umgås med er, och göra just detta.

Uppdatering om vad som hänt i kallekrona kommer härnäst.
Ska bara hämta nåt att äta.
Tjing ♥
btw, så är den nya bloggdesignen gjord av söta sofie, tack!

Kommentarer
Postat av: Marre & Malin

Det kommer bli mye SCHOFT!!!!! Ses om 19 timmar :D:D:D TAGGA!! Puss&Löv i massor

2008-02-28 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0