You Just Can't Get Enough

Torsdag dag, klockan är 18.33 när jag börjar på detta inlägg och jag är hemma (!). Yes, för ovanlighetens skull. Dansen var inställd idag, Catrine är sjuk.. Så jag kom hem vid 16-tiden. Kändes helt weird. Men ack så skönt.
Har sovit 1 h, städat mitt rum, ätit god mat + frukt, gjort ansiktsmask och målat naglarna. Så skönt att bara vara.
Ska plugga lite nu och sedan se på QX-galan, tror jag..
Bra dag annars, mys !
Gårdagen var helt okej den med. Var så sjuuuukt trött bara. Kom knappt upp på morgonen.. På baletten provade vi lite med tyg och det var en upplevelse utöver det vanliga. Galet. Vi hjular och lindar in oss som fjärilar i puppor. Fint, nej. Modernt och snygg scenbild, ja. Vi hoppas på det iallafall... Lite VK-fix efter, provade lite idéer och så. Känner lite panik, det är ju snart och vi har knappt börjat.... Icke schoft.
Efter det åkte jag och Magda till stan för att repa med Matilda och Sanna inför kvällen. Åt god mat på favoritstället; Rosali's och fixade till oss. Klockan 19.30 var det dags för; Esteten och Poeten. Underbart mysig kväll och allt gick jättebra! Dom är stört duktiga ... ! Fint med regn av blad från röda rosor till våra vita klänningar... Hem med buss vid 21.15.

Söta Isabella blev månadens (december) bild i Nerikes Allehanda;

Daniel Jansson, Örebro fick en snabb blick på sin dotter Isabella bakom julgranen. Det fick honom att fatta kameran och föreviga ögonblicket.

Klicka för större bild
Vi har utsett den till månadens bild för december i läsarnas fotoalbum på na.se.

Eliten...
Vi må ses snart?!?
    

image388
Hoppas planeringen blir som jag vill.......

Nu ska jag fixa lite, tjing på ett tag & ha det så bra! PUSS L.

Kommentarer
Postat av: Marre

Jao det må vi gjoere -nickande msn-gubbe- Puss på dig vännen och ha en underbar morgondag! Innan veckans slut ska jag blogga om vårt lilla äventyr förra helgen också, ikke missa ;)

2008-02-07 @ 23:03:04
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0